Search This Blog

Saturday, February 27, 2010

العري والجنس

Amazing study in the UK accroding to Aljazeera:


دعت دراسة لوزارة الداخلية البريطانية إلى شن حملة شاملة على صور العري والجنس والعنف في التلفاز وفي المجلات ولوحات الإعلانات بهدف معالجة الشبق المبكر عند الأطفال.

ونبهت الدراسة التي أجرتها الدكتورة النفسانية ليندا بابادوبولوس إلى أن إباحية المجتمع قد وضعت البنات والأولاد تحت ضغط غير مسبوق للتكيف مع الصور النمطية بين الجنسين في عمر مبكر. وكانت الفتيات تتعرضن لضغط الظهور بطريقة تجعلها متاحة جنسيا بينما كان يجبر الفتيان على الظهور مفتولي العضلات ويفكرون في النساء وكأنهن مجرد كائنات جنسية.

I have written many times before commenting about those idiots who think there is a conflict between modern (what they call western) civilization and TRUE islam. What I have said before and keep saying is that if present day humans really think smart they will find out that every thing the TRUE islam asks for is really in their best interest and there is no conflict whatsoever between our intelligent and the TRUE concepts and instructions in Islam.

Every day we will see evidence of this. Notice that I am not talking about the Islam of those idiots who can not even read the Quran.

No comments: